2012. július 10., kedd

Indul a Rukk n' roll

Ma startolt a Rukkola.hu, a legújabb könyves közösségi oldal, amihez én még csak hasonlóról sem hallottam. A lényege az, hogy megkönnyítse a csereberét: ingyen juthatsz hozzá rég áhított könyvekhez. Persze mindez áldozatot igényel, neked is fel kell ajánlanod néhány megunt példányt, anélkül nem megy a dolog.
Szerintem az ötlet egyszerűen fantasztikus, hiszen mindekinek vannak olyan korszakai, amikor nincs elég anyagi fedezet új könyvek beszerzésére. Viszont mindenkinek vannak otthon olyan "Úristen, mit képzeltem, mikor ezt megvettem?" kategóriájú regényei. Az is lehet, hogy több polcnyi. Olyan is előfordult, hogy valamiből kettő van, mert ajándékba kaptál egy másikat. Indítsd hát útnak ezeket a köteteket, találjanak csak új gazdit, te pedig fogadj be új kedvenceket :)

0 megjegyzés:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP