2012. július 10., kedd

Visszatérés + Új beszerzések

Az elmúlt hónapokban rengeteg minden történt velem. Itt volt az egyetem, életem megspékelődött egy csipetnyi pszichiátriával, egy új személyiségzavarral, valamit a szokásosan a betegségem is közrejátszott abban, hogy szép lassan kilökődött az agyamból a blog gondolata. Valamelyik nap eszembe jutott, hogy jé, nekem ilyenem is volt. Jé, szerettem csinálni. Jé, nem folytatom?

Az a jó ebben, hogy bőven van most miről írnom, úgy értem, elég sok mindent olvastam március óta. Szabadon válogathatok közülük. Vannak új, pénztárcatépő beszerzéseim is, amiért a szüleim valószínűleg meg fognak ruházni és... ki tudja? Lehet, hogy én is magamat, ha a négy közül esetleg lenne egy olyan könyv, ami után a fejemet a falba verem.


A Kiss is Time talán a legveszélyesebb rám, illetve a homlokom épségére nézve (meg szegény faléra és vakolatéra). Nem szerettem a Beastly-t. Egyáltalán nem.

0 megjegyzés:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP