2012. március 7., szerda

Starters trailer

Lissa Price Starters-e (magyarul A testbérlők) nálam mindenképpen 2012 egyik nagy "must have"-je. A tengeren túlon március 13.-án jön ki, itthon pedig az Agave dobja piacra az idei könyvhét egyik nagy durranásaként. Mutatom, hogy pontosan miről is van szó:
"A Földet háború pusztította, emberek milliói haltak meg. Ebben a világban valóra válik az emberiség régi álma: végre lehetséges egy másik személy testébe bújni. A 16 éves Callie rábukkan egy titokzatos helyre, ahol rászorult tinédzserek bérbe adhatják fiatal testüket a társadalom idős, de tehetős polgárainak. Amikor azonban a fejébe ültetett szerkezet meghibásodik, Callie öntudatára ébred, és dúsgazdag bérlőjének mesés életét kezdi élni. Aztán a lány ráébred a halálos tervre, aminek ő is része. Az összeesküvés szálait befolyásos emberek mozgatják, és Callie kénytelen lesz végére járni a rejtélynek, ha életben akar maradni. Ez pedig nem lesz egyszerű, mert ebben a világban tényleg senki sem az, akinek látszik."
 Az ifjúsági disztópia Az éhezők viadalának hála újra nagyon divatba jött, ami nem is baj. Legalábbis ami engem illet, én oda vagyok ezekért az alternatív jövőképekért és 20 éves létemre szeretem az ifjúsági regényeket is. Persze isten őrizz, hogy ez történjen (ez is egy szép disztópia), de én úgy érzem, hogy a ezek regények is kicsit el fognak a közeljövőben "vámpírosodni", azaz gyakorlatilag mindent kiadnak majd, ami belefér a kategóriába. Így pedig kicsit megdolgoztatják azokat, akik ki akarják szűrni az igényesebb példányokat, nem lesz olyan egyszerű a hadművelet. De A testbérlők tényleg elég ígéretesnek látszik, ahogy ezt az új trailere is mutatja. Én bizakodom.


0 megjegyzés:

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP